Empatia

Hej Wam dzisiaj powracam do Was z wielkim hukiem i dość trudnym tematem jakim jest brak empatii w dzisiejszych czasach. A czym dla mnie jest empatia jest to zdolność przeżywania z innymi ich sytuacji życiowej. Ja dnia 15 listopada 2017 roku postanowiłam zawalczyć o swoje marzenia i założyłam zrzutka.pl na wózek ponieważ nienależę do żadnej fundacji bo uważam że nie jest mi aż tak bardzo potrzebna ponieważ są inni którzy bardziej potrzebują pomocy a ja  nie chcę zabierać innym miejsc. I mój wujek powiedział bym spróbowała z apką   "wykop" ale uprzedził mnie ze mogą być troszkę nie miłe komentarze i bym tam publikowała swoje posty i jeden użytkownik mi podpowiedział że lepiej by zrobić znalezisko i zrobiłam z cztery i wtedy zaczęłam dostawać komentarze typu "spierdalaj z wykopu wyłudzaczko pieniędzy" lub pytanie "po co żyję czy nie lepiej byłoby odejść? Ulżyć moim bliskim?" przytoczę kolejny nie dokładnie trochę "są małe dzieci które potrzebują bardziej pomocy" te komentarze mnie bardzo dotknęły i do nich się odniosę pierwszym powtarzającym się kilku krotnie : "spierdalaj z wykopu wyłudzaczko pieniędzy" ja nigdy ale to przenigdy nie wyłudziłam od nikogo pieniędzy, to była prośba o pomoc i jeśli chcesz to możesz pomóc a jeśli nie to nie ale nigdy nie nazywaj mnie wyłudzaczką. Drugi komentarz "po co żyję czy nie lepiej byłoby odejść? Ulżyć moim bliskim?" po pierwsze żyję bo życie to piękny dar od Boga i odejście to ucieczka i tchórzostwo po drugie jeśli myślisz że z moim odejściem by ulżyło moim bliskim to tu Cię muszę rozczarować nie było by im lżej, po trzecie która matka by chciałaby by jej dziecko umarło. Trzecim i ostatnie komentarzem z ponad 5 set "są małe dzieci które potrzebują bardziej pomocy" dobrze  ja to wiem to im pomóż nikt Ci nie karze pomagać mi, ja też pomagam innym a jak głupim smsem na przykład.  A co mnie rozbawiło najbardziej to że osoba która nie zna moich możliwości wysyła mnie do pracy a jak "zaprosiłam Go by mnie odwiedził i zobaczył by mój stan" to zmieniał temat trochę zabawne... Na dzień dzisiejszy kończę i obiecuje wrócę :) PS Dajcie znak że czytaliście i udostępniajcie i jeśli chcesz pomóc Pomóż https://zrzutka.pl/h2aynp, 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

W pogoni za szczęściem :)

Dogonić marzenia